1.25.2008

حدث فى معرض الكتاب

الإصدارات الجديدة للحبايب
أولا: ديوان شاعرنا أمين حداد
عن دار العين للنشر معرض الكتاب سراى ألمانيا - ب


ثانيا : أستاذنا ياسر ثابت
كتابين مرة واحدة
إصدارات "ميزان" في معرض القاهرة للكتاب، سراي 4- جناح دار ليلى



تحديث :
وأخيرا وبعد انتظار أربعة أشهر
نزل ديوان عمى وعم عيالى أجمعين
ووالى ولاية جرجا العثمانية
خالد بعد القادر
عن دار ملامح في جناح مكتبة الآفاق ـ سـراي ألمانيـا ب



هناك تعليقان (2):

محمد المصري يقول...

الله ، أنا مكنتش أعرف إن أمين نازله ديوان جديد

شكراً فعلاً على التنويه ، كده هبتدي أتحمَّس أنزل بكرة ولا بعده

بالمناسبة أنا أعرف إن ريحة الحبايب نفذ ومبقاش بيطبع ، متعرفش إيه الوضع بالنسبة لحلاوة الروح ؟ ، ومفيش مشروع لإعادة طبعهم مرة تانية ؟؟

السهروردى يقول...

آى
فعلا ريحة الحبايب نفذ
؟؟
تصدق أنا اتضايقت كده
كنت عايز أجيبه لحد
:(
حلاوة الروح صدر فى أواخر التسعينات
من أصوات أدبية تبع الهيئة العامة لقصور الثقافة والإصدارات دى مش بتقعد أكتر من سنتين عادة فى قصور الثقافة
أنا استلفته وقريته لحظى السعيد وكمان سجلت القصايد اللى عجبتنى عندى على الجهاز p:
لكن أنت ممكن تدور عليه فى سوق سور الأزبكية
ولا أظن إنه ممكن يتطبع تانى للأسف